fredag 30. april 2010

Engler.

Engler......finnes de?
Ja,helt sikkert.
Her er mine engler.
Denne ligger og slumrer på ei hylle i stua og jeg synes den er fantastisk søt.
Kjøpt på Annas Rom.

Denne står på konsollbordet i stua og er laget i plast og er kjøpt på Nille,men er like søt for det.
.

Disse to er limt øverst på bokskapet.
Jeg tok og malte bokskapet for en tid siden og da "måtte jeg stæsje det litt ekstra,og da ble disse limt på.
Først måtte de få litt hvitmaling på seg.De var litt for grønn etter min smak.

Denne engelen er kjøpt på Englegaard.
Englegaard er et koselig gjestehus som ligger like utenfor Tvedestrand.
Der serverer de god mat og de har også en liten butikk hvor de selger alt innen engler.
Denne engelen hadde knekt ene handen,men fikk være med meg hjem alikavel.
Med litt lim ble den så god som ny.
Denn engelen sitter på hylla på soverommet
og passer på oss når vi sover.
Og sist.....men ikke minst!
Denne engelen er 175cm høy .
Kom til oss da hun var 4 år og nu er hun 14 år.
Vi har kallt henne for "Lillemusa" i alle år,
siden hun var den minste av 3 søstre,som vi har vært
fosterforeldre til. 

JE CROIS AUX ANGES

2 kommentarer:

  1. Åh så många fina änglar!!! Du skulle gilla loppisen här i Waterloo ser jag! Här finns massor med änglar och annat spännande.

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så fine engler. ;o)

    Takk for at du var med på min give away, bedre lykke neste gang. ;o))

    Ha en fin dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett