mandag 22. november 2010

Pelskos....

Kjøpte denne krakken på loppemarked på Nodeland i høst.
Frynser er ikke helt meg,så jeg tenkte lenge på hva jeg skulle ha i stedet
for frynser og brodert sete.


Pels ble løsningen.
Kjøpte et tibetansk lammeskinn på Bohus.
Klipte til et passelig stykke og stiftet det fast på baksiden.
VOILA!
Det ble mye bedre,synes jeg.

Pels er så "in" for tiden .
Helt "rett" i følge interiørbladene.
Ble så inspirert av siste utgave av JDL.
Der hadde de tatt pels og pyntet kremmerhus med.
Fant et kremmerhus i zink.
Sydde rester av tibetansk lammeskinn øverst på kremmerhuset.
Fant en serviettring med litt stæsj som jeg tredde på.
VOILA!
Stakk en lerkegrein nedi.
VOILA!
Mer skulle det ikke til for å pynte litt opp
på hylla i kjøkkenet.

CARPE DIEM

1 kommentar:

  1. Å, det ble kjempestilig!!!! :) Du er så flink!!!
    Vet du om dere fortsatt har noen smijern gulvlamper inne på brukthandelen der du jobber? Og isåfall hvor de ligger i pris? Angrer på at jeg ikke kjøpte en når jeg var der sist....
    :)
    Ha en fin dag. Hils familien.

    Klem.

    SvarSlett