fredag 29. april 2011

LOPPEMARKED I KRISTIANSAND

For første gang i mitt liv skal jeg være med å arrangere et loppemarked.
Loppemarkedet er i morgen ,lørdag 30 April på Frivillighetens Hus i Kristiansand.
Fra kl 10-15.Adressen er Solbergvn.14 på Eg.
Så er du like loppegalen som jeg ,så ta deg en tur til Eg.
Vi har masse lopper.
Velkommen!
Denne oppsatsen i zink kjøpte jeg i Silkeborg (Danmark) i påska.
Synes den var kjempefin.Ble forelsket da jeg så den.SMIL...
Nu pryder den bordet på verandaen.
Kan skifte ut pynten etter årtidene.
"Måtte" bare HA den.!


Vil bare ønske alle ei riktig koselig helg.
Vi har et fantastisk vær her på Sørlandet .
Vårhagen er i full flor.
Primulaen blomstrer for fullt.
Det samme gjør kirsebærtreet.

CARPE DIEM

1 kommentar:

  1. ....hadde jeg bodd nærmere hadde jeg vært der på et blunk ;)

    Kose deg på loppis!

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett