søndag 3. januar 2010

Lyskrona i kjøkkenet.

Kjøpt på Lauritz.com.
Jeg ville ha ei lysekrone som ikke var beregna på elektrisitet.Leita høyt og lavt over fleire år.
En "vakker" dag var den bare der og den skulle jeg ha!
Om så havet breinn,som vi sei nordpå!
Var inne på Lauritz og bydde og hadde høyeste budet i fleire dager.Fulgte jevnlig med på budrunden og det skjedde ikke så mye.Så kom dagen da budet gikk ut og FULL PANIKK! Kom ikke inn på nettet!
Hva gjør jeg nå?!15 min til fristen går ut!
Ringer "kaillen på jobb.Har du nettilkobling?
Ja,sier han.HALLELUJA! Sier jeg!
Du MÅ inn å by på lyskrona NU!!
Det var uliderlige minutter!
Det var selvfølgelig noen som hadde bydd høyere og jeg ropte,GÅ OPP!
Sånn fortsatte det.Stadig høyere. Fristen gikk ut.Vi hadde høyeste bud.Fristen ble utsatt to ganger,men vi
sto på og tilslutt ble vi stolte eiere av lyskrona.
HALLELUJA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar