onsdag 27. januar 2010

Rammen som ble til en hylle.

Jeg trengte noen kroker til to hyller i stua.Fant ingenting som passa.Enten var de for store,stygge eller for dyre.Tilslutt endte jeg på Langenes,hos Anneche på Annas Rom.Ho hadde forskjellige typer,men jeg var ikke helt fornøyd.Helt til jeg fant ei hvitmalt treramme,inndelt i flere rom og med mange kroker på.
Perfekt!Billigere ble det også.Men rammen hadde jeg jo strengt tatt ikke bruk for.
Anniche sa til meg at jeg måtte jo bruke rammen til noe fornuftig."Okey,ska finn på nåkka lurt",sa jeg og dro heim,glad og fornøyd.
Krokene fikk seg en runde (eller to) med sprayboksen og kom opp på veggen ganske fort,mens rammen sto og støva ned i kjellerboden i lang tid.Helt til jeg så i "Vakre hjem &Interiør",en reportasje fra et dansk hjem.
På kjøkkenet hang ei flott hylle som var frakta hele veien fra Frankrike.(Dyr var den helt sikkert også)
Det var ei sånn ramme og nederst var det laga ei hylle.
AHA!! Genialt!
"Kainn du lag mæ ei sånn hylla",sa jeg til Kaill`n og så bedende på han med blanke dådyrøyne.(Hm)!
"Ja,det må æg vel få tel",sa han,
Yippi!"Du e en knupp"!,sa jeg jublende glad.

Hyllen ble gjort ferdig i en fei.Henger nå på kjøkkenet og er en takknemlig plass å plassere gammelt og nytt stæsj på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar