søndag 28. februar 2010

Blått til lyst........

Jeg kjøpte noen Iris på Plantasjen og lekte meg litt med kameraet.Jeg synes denne blåfargen er fantastisk.

Sausenebbet er kjøpt på en bruktbutikk i Voiebyen.(Kristiansand vest)
Synes det er så søtt med de små blomstene på.
Den lille jernurnen fant jeg på et loppemarked i Kristiansand.tror jeg betalte 15 kroner for den.
Synes det var et skikkelig godt kjøp.
Suppeterrinen fant jeg på Shalam.Det er en bruktbutikk i Kristiansand,hvor man av og til kan gjøre gode kjøp.Suppeterrinen betalte jeg 90 kroner for.Noen hadde brukt sine kunstneriske evner og "pynta" den litt,men det gikk heldigvis bort med litt gnukking og stålull.Den ble god som gull og jeg bruker den mest til blomster og som her med narsisser.Utrolig god duft av narsissene,forresten.
Carpe diem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar