onsdag 24. februar 2010

Mere småplukk....


Denne gangen fra gjesterommet.
Englebildet er kjøpt på bruktbutikk i Vennesla.
Jeg synes bilder av engler er nydelige,men ikke så enkelt å finne .
Det er mange som liker dem,tenker jeg.
Bildet av jenta fant jeg på loppis på Tømmerstø,til den nette sum av 10 kroner.
Interiørbøker får jeg aldri nok av.og på gjesterommet har jeg samlet noen av dem .Både til pynt og noe å lese for gjestene,hvis de er interiørinteressert.


Liker madonnaer veldig godt og har noen stående her og der i huset.Bønnekjedet er kjøpt i Sveits av min snille lillesøster og hennes mann som er fra Sveits.
Disse staute herrene er ikke mine aner,men kjøpt  på loppemarked på Grünerløkka,i Birkelunden.
Kjøpte de egentlig for rammene sin skyld,men synes bildene var så sjarmerende ,at jeg hadde ikke hjerte til å fjerne dem.Spesiellt det største er flott,synes jeg.Denne unge mannen kommer nok fra et godt "møbelert" hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar